Pussom Picknick - Reisverslag uit North Melbourne, Australië van Melodie Habibi - WaarBenJij.nu Pussom Picknick - Reisverslag uit North Melbourne, Australië van Melodie Habibi - WaarBenJij.nu

Pussom Picknick

Blijf op de hoogte en volg Melodie

16 Februari 2013 | Australië, North Melbourne

Dus we waren aan t picknicken savonds in het park en ineens komen we een pussom tegen, een buidelrat die stond te poseren. Ik heb een serie foto's gemaakt en kon redelijk dichtbij komen, 2m afstand, voordat ie de boom in rende.

Afgelopen woensdag ben ik voor het eerst op Footscray Park campus geweest, heb ik een introductie en officiele inschrijving van vakken gedaan. De vakken die ik heb gekozen: Reading contemporary fiction, Communication for academic purposes, world history en knowing and knowledge. Daarnaast heb ik gevraagd of ik een les psychology kon volgen omdat dat me ook erg interessant lijkt. Je kan tot eind maart nog wisselen van vakken, dus ik probeer denk ik gewoon wat verschillende dingen uit.

Er zijn veel exchange students uit USA en Duitsland, tot nu toe nog geen Nederlanders ontmoet (dus dat is goed voor mn Engels).

Volgende week zijn er allerlei activiteiten en je kunt je aanmelden voor 1001 clubs, een soort introductieweek. Vanaf de week daarop begint de semester.

  • 19 Februari 2013 - 10:54

    Myrthe:

    Hoi Melodie!

    Super om te lezen wat je allemaal doet. Het klinkt allemaal behoorlijk goed.. Leuke vakken heb je gekozen!
    Heel veel plezier alvast bij de introductieweek!!
    En ik ben benieuwd naar de foto's van de buidelrat :)
    x Myrthe

  • 25 Februari 2013 - 10:37

    Jan Linders:

    Hi Melodie,

    Interesting mix of subjects you chose! Hope you'll like them all, keep us posted. Is your English already turning into an exotic Australian accent -:) ?

    greetz,
    Jan

  • 07 Maart 2013 - 10:04

    Jan Linders:

    Hi Melodie,

    Any news on the Australian educational system and its influence on European exchange students -:) so far? Hope evertthing's fine in Melbourne!
    Take care, greetz, Jan

  • 19 Maart 2013 - 16:39

    Jan Linders:

    Hi Melodie,

    Still going strong I hope? No news is good news in general, but nevertheless we're always hoping for some 'bits and pieces' on your Melbourne adventure! Greetz, take care, Jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, North Melbourne

Melodie

Bestemming: Australië Datum vertrek: 27-12-2012

Actief sinds 22 Dec. 2012
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 4499

Voorgaande reizen:

27 December 2012 - 05 Juni 2013

Australie

Landen bezocht: