Echuca, Grampians, Wilsons Promontory - Reisverslag uit Wilsons Promontory, Australië van Melodie Habibi - WaarBenJij.nu Echuca, Grampians, Wilsons Promontory - Reisverslag uit Wilsons Promontory, Australië van Melodie Habibi - WaarBenJij.nu

Echuca, Grampians, Wilsons Promontory

Door: Melodie

Blijf op de hoogte en volg Melodie

22 Maart 2013 | Australië, Wilsons Promontory

Het is weer een tijd geleden dat ik een bericht heb geplaatst. Ik ben een dag terug van berg beklimmen, dat is voor een vak die ik heb gekozen. De vakken die ik had gekozen heb ik trouwens een beetje veranderd. Ik doe nu Communication for Academic purposes, Knowing and Knowledge en dus Theory and Application of Rock Climbing. Wat heel erg leuk is, maar super eng. We zijn net terug van 4 dagen kamperen en klimmen. Ik heb de helft van de tijd in mn broek gedaan van angst, aangezien we zo hoog klommen en abseilen. We hebben veel verschillende knopen geleerd zoals the figure of 8, bowline, clove hitch, double figure 8 loop, overhand knot etc. In mei komt er een tweede expeditie waarin we 6 dagen gaan klimmen in een nationale park.
Twee weken geleden ben ik wezen kamperen in New South Wales, aan de grens met Victoria, kamperen met 11 andere studenten voor een weekendje. Het was erg leuk en super warm. Maar inmiddels begint de temperatuur te dalen en richting herfst te gaan.
Ik ga nu inpakken voor mijn volgende camping avontuur richting Wilsons Promontory voor een weekend. We gaan met 60 studenten, dat belooft veel leuks!

  • 02 April 2013 - 11:01

    Jan Linders:

    Hi Melodie,

    And we always think that our students are "simply" spending their time in safe and dry class- and lecture-rooms....... Instead I imagine you hanging from dangerous cliffs above deep ravines...-;)! Moreover, you have to do this because you're earning credits while hanging from ropes, so I can't tell you not to do this. I'm glad they're teaching how to make some firm knots as well.... Please be careful but enjoy! greetz, Jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Wilsons Promontory

Melodie

Bestemming: Australië Datum vertrek: 27-12-2012

Actief sinds 22 Dec. 2012
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 4507

Voorgaande reizen:

27 December 2012 - 05 Juni 2013

Australie

Landen bezocht: