Foto's - Reisverslag uit Wilsons Promontory, Australië van Melodie Habibi - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Wilsons Promontory, Australië van Melodie Habibi - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: Melodie

Blijf op de hoogte en volg Melodie

22 April 2013 | Australië, Wilsons Promontory

Ik heb net een aantal nieuwe foto's geplaatst van verschillende locaties van de afgelopen maanden. Zo krijg je een beetje een beeld van hoe mooi Australie wel niet is!

Ik heb het nog steeds ontzettend leuk en ontzettend veel vrienden gemaakt, ik zou er graag een aantal mee terug nemen naar Nederland..

Het weer wordt nu wel iets milder, overdag zo'n 18 a 21 graden met af en toe wat regen op sommige dagen. Wel jammer, maar ik heb niks te klagen met al het mooie weer de afgelopen maanden.

Mijn eerste cijfers heb ik terug, voor Communication for Academic Purposes moesten we een essay schrijven, daar heb ik 80% gescoord. En voor Knowing & Knowledge, wat ik een lastige vak vindt, moesten we een comparative analysis schrijven, daar heb ik 68% gescoord. Verder heb ik een groepspresentatie moeten doen met 3 andere studenten, die was heel goed gegaan en leuk om te doen, voor het vak Rock climbing. Oh en ik moet er wel bij zeggen dat als je 50% scoort, dat je dan een voldoende hebt. Dus ik ben heel tevreden met mijn resultaten tot nu toe. Deze week heb ik nog 2 deadlines, dus moet weer aan de bak!

Tot de volgende keer!

  • 06 Mei 2013 - 14:16

    Jan Linders:

    Hi Melody,

    Great pictures, you certainly didn't waste your time drinking coffee or tea in your appartment -:)! Congratulations on your study results, we're proud of you, enjoy, greetz,
    Jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Wilsons Promontory

Melodie

Bestemming: Australië Datum vertrek: 27-12-2012

Actief sinds 22 Dec. 2012
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 4501

Voorgaande reizen:

27 December 2012 - 05 Juni 2013

Australie

Landen bezocht: